mandag 13. august 2012

En lillebror :)

I dag var den store dagen for oss, nemlig ultralyd. Stor spenning i kroppen og mange spørsmål som kvernet rundt i hodet. Er alt som det skal? Er det bare èn inni der? Er det ei lita jente eller en liten gutt? Hva om vi får en dårlig beskjed? Tror jeg var forberedt på alt da jeg gikk inn til timen.
Heldigvis kunne vi fort se at det var en sprell levende baby inni meg! Og når dama som gjennomførte ultralyden hadde saumfart alt som var å saumfare, kunne hun si at det så bra ut med den lille. Jippi!!! Jeg måtte selvfølgelig spørre om hun kunne se om det var en lillebror eller lillesøster, og med litt flytting på den mage-dingsen kunne hun med 100 % sikkerhet si at det var en lillebror. Enda en gang; Jippi!!!
Og her er beviset:
Heldigvis fikk vi med oss hjem noen andre bilder også, slik at de kommende storesøstrene skulle få se at det faktisk er en baby inni magen, og ikke bare jeg som har spist vel godt i sommer.
Nå er det bare å senke skuldrene, ha positive tanker og ruge videre på det lille mirakelet som vokser inni meg.
Og selvfølgelig måtte jeg innom Fingerbølla på Pyramiden for å kjøpe lyseblått garn til et babyteppe. Viktig å  få litt guttefarger i garnkurven nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar