tirsdag 1. mai 2012

Bootcamp neste..

Vet jammen ikke helt hva jeg har sagt ja til å være med på de neste 10 ukene. De som kjenner meg godt vet at jeg ikke er fink til å si nei når jeg blir oppringt av telefonselgere som kommer med gode tilbud. I dag var det min gode nabo som ringt meg og lurte på om jeg ville være med på bootcamp-trening på tirsdager fram mot sommeren. Treningen var gjennom Friluft og helse og det var mange kjente som skulle være med. Kosta bare 800 kr!! Min dårlige treningssamvittighet satt antageligvis på skuldra mi og ropte at dette måtte jeg svare ja til, for ja svarte jeg, og om en time så kjenner jeg antagelig blodsmak i munnen og melkesyre i beina! Om ikke det er nok, så er det drittvær ute! Men skal man først jule kroppen sin, så kan man like godt gjøre det i skitvær!! Forhåpentligvis gjør det lykken tusen ganger større når man da kommer hjem etterpå og kan ta en varmdusj, sette seg i sofaen med god samvittighet og bli sittende der til det er sengetid.
Når sommeren ikke ble med stormage, slik vi trodde i desember, så får jeg bite i det sure eple og heller bli sterk og klar til det eventuelt skjer igjen til neste år..
Lykke til til meg selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar