torsdag 24. mai 2012

Syyyyyk :(

Denne uka er snart over, ei uke der skolen har hatt besøk fra Italia, Frankrike, Portugal, Spania og Tyskland. Ei uke der mye spennende skulle skje! For min del ble det ikke som planlagt. Jeg har skjev neseskillevegg, noe som gir meg akutt bihulebetennelse en gang i halvåret. Siden jeg ikke har hatt det siden begynnelsen av januar, så fikk jeg det typisk nok nå!
Om du vil vite mer om hva bihulebetennelse er, kan du gå på denne siden: http://nhi.no/sykdommer/ore-nese-hals/bihulene/bihulebetennelse-akutt-3441.html?page=1

Nå håper jeg medisinen virker som den skal snart og at jeg kan få en dag uten trykk over nesen og vondt i hodet!

1 kommentar:

  1. Huff, ja er det ikke typisk. Man blir alltid syk når det passer dårligst, virker det som. Ønsker deg god bedring. Vi er mange som nyser og snørrer for tida. Er det rart med det været vi har hatt (og har)? :P Ønsker deg god bedring og oss alle bedre vær! :-)

    SvarSlett