søndag 2. desember 2012

Advent og kos

Første søndag i advent er på hell. I sengene ligger ei sliten, men lykkelig stor jente som har fått vært fjøsnisse på Nordgården/Widding denne helga og i den andre sengen ligger ei litt mindre stor jente full av feber men allikevel fornøyd fordi hun fikk prompepute i kalenderpakke i dag.

På yttersiden av huset er det nesten 10 minus grader, men mannen i huset har allikevel vært ute og hengt opp lys på verandaen. Jeg har alltid syntes at istappe-lys var så fint, men det er ikke før i år vi har hatt veranda verdig slike fine lys. Nå er imidlertid verandaen så stor at selv med 5 pk ble bare halve rekkverket pyntet.. Men lekkert ble det om jeg skal få si det selv :)
Fredag ble den store pakkedagen, da jeg pakket inn 15-20 pakker som skulle til Skjervøy/Alta/Kvænangen, samt 46 kalenderpakker. Å handle gaver er mye morsommere enn å pakke inn!! Men det var ufattelig deilig å være ferdig med dem!
Som jeg nevnte sist blogginnlegg, så vokser jeg stadig. Her kommer to bilder til - ett som ble tatt for en mnd siden og ett fra i dag. Litt større siden da ja! Nå er det bare 40 dager til termin :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar