torsdag 12. januar 2012

Marius-monster..






Som avveksling fra å rette matte-tentamena og prøva har jeg strikka ferdig monster- ullbuksa som skal til Kvænangen og en Mariusgenser str 6 år som Mathea muligens blir å bruke. Hun satt og så i Til Fjells-heftet og mente ho skulle ha en rød Fana-genser i stedet, så.. Er begynt på den faktisk, men er litt spent hvordan resultatet blir fordi mønsteret jeg har er til en kofte og jeg prøver meg på å omgjøre opskrifta til genser..
Å nedenfor ser du mi nydelige Mathea med ny genser

Etter tre uker hvor vi har hanglet hver vår runde, erklærer jeg endelig familien frisk! Tvi, tvi og bank i bordet - la oss være det resten av vinteren! Jeg må svelge noen penecillin-piller til før jeg er ferdig med dem, men formen er god :)
I morgen er det dans med en gjeng danseglade elever - så helg igjen! Måtte den bringe masse kos og avslapning med de som betyr mest 


                                                                                         

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar