søndag 11. desember 2011

Nam nam - skal prøves!

Når jeg får juleferie (neste mandag!!!) skal jeg gjøre alle juleforberedelsene jeg ikke får gjort nå!! Lista blir bare lengere og lengere for hver dag, men med ekspressfart skal jeg nok klare å komme igjennom lista på de 3 dagene jeg har alene hjemme før de andre tar juleferie. I tillegg til å vaske og pynte opp med mange flere nisser, må jeg nok bake litt og disse oreo-kulene står øverst på bakelista mi!! I tillegg til at oppskrifta så enkel ut, så tror jeg at de er rågode!! Siden jeg elsker oreokake, så er de har garantert like gode (håper det i hvertfall). Oppskrifta fant jeg på en annen blogg jeg var innom: http://monicasoppskrifter.blogspot.com/2011/12/julekonfekt-oreokuler.html
Ikke mange dagene igjen til jul, men ut i fra alle listene jeg har laget meg (mat-handle-liste, handle- julegava-liste, vaske-liste, rydde-liste, bake-liste..puh, tror det var alle...) så burde det nok ha vært en måned igjen. Men, men.. jul blir det uansett om jeg får vasket eller ikke, med eller uten kaker i hus, men jeg håper virkelig at alle julegavene er blitt ordnet og sendt til rette vedkommende før lillejulaften!
Rop ut og gi tilbakemelding om noen prøver seg på oreokulene før meg, så jeg vet om de blir verdt å lage ;)
God adventstid folkens :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar