tirsdag 16. april 2013

Alven som forsvant


Jeg er begynt å samle på serviset fra wik-walsøe som heter alv. Et nydelig servise som jeg forelsket meg totalt i første gang jeg så det!
                                                                                                                                                                                                                                       Alvene symboliserer drømmer, håp og troen på å gjøre det umulige mulig, heter det i beskrivelsen av serviset. Uansett..Nå er alven forsvunnet! Min kjære søster, som i grunn er rimelig oppegående, gikk forbi skapet der kroppene står og spør om hvilke kopper det er. Jo, det er alvekoppene mine, svarer jeg stolt. Hun bryter ut i latter.. "Alv??? Det er jo en kanin!!?!"sier hun. Og dermed forsvant alven og ble forvandlet til en Ludde-lignende kanin i mine øyne også.. Vi bare undrer oss litt på hva kaninen har på hodet, bak ørene..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar