torsdag 28. juni 2012

Herlig dag!

Tror noen bønner ble hørt, for nå bobler det av lykke inni meg, bokstavelig talt. Var hos legen i dag og fikk høre et lite hjerte som banka med høy puls. Blir ei ekstra spennende jul/nyttår dette året også!! Håper at vi kommer oss litt inn i det nye året før det nye familiemedlemmet bestemmer seg for å si hei til verden.
I tillegg til et beroligende legebesøk, fikk jeg ei melding når jeg gikk til fjells etterpå at i morgen reiser min bedre halvdel sørover for å hente ny bil til oss. En slik bil vi har sett på lenge nå, og ønsket oss!
Nå er det bare campingvogna som mangler, i følge Mathea :) Jeg prøvde å si til henne at nå hadde vi brukt mange penger på ny bil, så nå må vi spare for å kunne kjøpe campingvogn.

"Ja, æ kan miste alle tenner'n mine å så kan vi bruke pengan tell ny campingvogn". Enkelt og greit i følge henne, og jeg ser henne for meg; tannlaus, men med penga i handa. Jeg kom med et forslag til henne at vi kunne prøve å lure gebisset fra bestefar'n for å få enda mer penger, men det gikk hun ikke med på for da kunne han ikke plystre mer. Må sies at han er en plystrer-mann. Da jeg foreslo å ta oldemor sine tenner (som har gebiss både oppe og nede) skinte dollartegnet i øynene på henne. Skal oppdatere når vi begynner å nærme oss campingvognkjøp, he he.
Siden jeg føler meg så heldig i dag har jeg levert inn en 5-ukers lottokupong. Krysser fingrene for den også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar