torsdag 2. juni 2011

Eksamen+sjokolade= sant eller..???

Om kun få dager kan jeg forhåpentligvis være eier av 30 nye sp i kroppsøving. Dagene (og kveldene) går ut på å forbedre og endre innleverte oppgaver slik at de kan leveres i forbedret og lengere versjoner. Jeg skriver og skriver og håper bare at jeg ikke skriver meg helt bort. I forhold til det faget jeg tar burde det kanskje ikke være eksamen+sjokolade, men eksamen+ sunt kosthold eller eksamen+fysisk aktivitet= sant. Men til tross for at jeg unner meg en sjokolade eller to, eller tre.. roper kroppen min etter å få trene etter 7-8 timer i sofaen, så forhåpentligvis forbrenner jeg de ekstra kaloriene like fort som de kom ;)
Mann og barn er for anledningen dratt til Skjervøy, så her er det full konsentrasjon om arbeidet. Sofaen fungerer som kontor.. et litt rotete kontor :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar