søndag 20. oktober 2013

Vi vet hvor vi bor :)

Bilde: Va d oktober vi va i???


5.oktober tok jeg dette bildet av blomsterbeddet utfor døra her. Temperaturene var nesten sommerlig og ingenting tydet på at det skulle bli vinter enda.

Joggesko og tynne jakker var det som fantes fremme i gangen vårs. Ullklær, vintersko og kjeledresser lå enda på boden.
Tanken på at vinteren nærmet seg var tilstedet, men hjernen mottok ikke beskjeden ordentlig. Ikke før det var en realitet!
Tirsdag denne uka var det dette synet som møtte meg da jeg sto opp:

Men for første gang på lenge har ungene gått ut frivillig etter at de har kommet hjem fra skole og barnehage. Det er lysere ute og alle mine tre små er kjempeglade for snøen! For oss voksne betød det at vi måtte ut å "rydde vekk" sommeren. Hagemøbler, sykler, leker, trampoline måtte ryddes bort. Dekk på bilene måtte skiftes. Rart det der at vi hvert år blir like overrasket :)
Nå kan det, for min del, være snø til april!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar