søndag 2. oktober 2011

Monster!!!

Endelig!! Har lenge hatt en plan om å strikke ei monster-ullbukse til en av jentene og før helga ble jeg endelig ferdig med ei som Mathea skal få :) Strikket i hovedsak av restegarn (men måtte kjøpe inn to nøster til..). Så får vi se om min kresne prinsesse kommer til å bruke den utøver høsten/vinteren. Lillesøster syntes ihvertfall den var stilig, selv attfram :)
Oppskrift har jeg funnet på http://dubedaare.blogspot.com/2009/08/monsterbukser-oppskrift.html mens fargevalget var ut fra egen karnkurv
Må også legge ved et bilde av en kiste jeg har mast meg til å få i hus. Den tilhørte min oldefar Jens Andreas Willhelmsen, født 12.nov 1859, men har stått i sjåen hos pappa i mange, mange år. Nå er den blitt pynt i stua mi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar